1. Uvodne določbe
1.1. Predmetni splošni pogodbeni pogoji za izvedbo skladnosti obdelave osebnih podatkov (v nadaljevanju: splošni pogoji) Odvetniške pisarne Petek d.o.o., Dunajska cesta 51, Ljubljana (v nadaljevanju: odvetniška pisarna) so sestavni del ponudb in pogodb o izvedbi skladnosti obdelave osebnih podatkov, sklenjenih med odvetniško pisarno in naročnikom te storitve, ki je pravna oseba (tj. gospodarska družba, ki na trgu opravlja pridobitno dejavnost), ne glede na njeno obliko, pri čemer se med pravne osebe po teh pogojih štejejo tudi samostojni podjetniki posamezniki, javni in zasebni zavodi ter vse ostale entitete, ki niso fizične osebe (v nadaljevanju: stranka).
1.2. Predmetni splošni pogoji predstavljajo sestavni del vseh pogodb oziroma dogovorov, sklenjenih med odvetniško pisarno in stranko ter se nanašajo na vsako naročilo stranke, povezano z izvedbo skladnosti obdelave osebnih podatkov (ponudba, predračun, naročilo, pogodba,…). Z vstopom v pravno poslovno razmerje z odvetniško pisarno (za vstop v pravno poslovno razmerje se šteje sprejem ponudbe, sprejem in/ali potrditev predračuna, sklenitev pogodbe – v nadaljevanju: pogodba) se šteje, da stranka s temi splošnimi pogoji izrecno soglaša in se z njimi v celoti strinja. Prav tako stranka izrecno priznava, da se za vsa pravna razmerja med njo in odvetniško pisarno uporabljajo izključno pogodba in predmetni splošni pogoji.
1.3. Predmetni splošni pogoji v fizični obliki se hranijo na sedežu odvetniške pisarne, prav tako so objavljeni na spletni strani odvetniške pisarne op-petek.si. Stranka je na splošne pogoje opozorjena z vstopom v pravno poslovno razmerje. S tem se šteje, da so stranki splošni pogoji znani, s sklenitvijo pogodbe pa stranka izjavlja, da je splošne pogoje prebrala in se z njimi v celoti seznanila.
2. Splošno
2.1. Predmet pogodbe je izvedba skladnosti obdelave osebnih podatkov stranke z uredbo EU 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (v nadaljevanju: GDPR), ki zajema izvedbo popisa osebnih podatkov stranke, izdelavo evidence dejavnosti obdelave, dopolnitev ali izdelavo pravilnika o varovanju osebnih podatkov in splošnih pogojev poslovanja oziroma izdelavo izjave o zasebnosti, izdelavo pogodbe (ali vzorca le-te) z obdelovalcem osebnih podatkov, izdelavo obrazca za uradno obvestilo o kršitvi varstva osebnih podatkov, izvedbo brezplačnega izobraževanja zaposlenih o varstvu osebnih podatkov in izdelavo ostalih dokumentov in obrazcev, ki jih v določenih primerih zahteva GDPR (v nadaljevanju: dokumenti). K dokumentom so priložena tudi pojasnila, ki pojasnjujejo namen in način uporabe posameznega dokumenta. Poleg tega pa lahko odvetniška pisarna, na pobudo ali zahtevo stranke, poda dodatna pojasnila v zvezi z uporabo prejetih dokumentov, kar bo obračunano skladno s cenikom odvetniške pisarne. Odvetniška pisarna bo vsako stranko vabila na brezplačno izobraževanje zaposlenih o varstvu osebnih podatkov, ki bo zajemalo osnovno izobraževanje za seznanitev zaposlenih z bistvenimi vsebinami za delo skladno z GDPR. Izobraževanje bo lahko izvedeno tudi kot spletna predstavitev (t.i. webinar) ali pa organizirano za večjo skupno strank oz. njihovih zaposlenih.
2.2. Dokumenti pomenijo uskladitev z GDPR. Glede na dejstvo, da ZVOP-2 (Zakon o varstvu osebnih pogojev) v času izdelave teh Splošnih pogojev še ni sprejet, obstaja možnost, da bodo ob pričetku veljavnosti ZVOP-2 potrebne dopolnitve in/ali spremembe dokumentov. Te dopolnitve in/ali spremembe niso predmet pogodbe po teh splošnih pogojih. Za morebitno potrebno uskladitev dokumentov z ZVOP-2 bo stranka vstopila v ločeno pogodbeno razmerje z na novo določeno ceno in plačilnimi pogoji.
3. Cene in plačilni pogoji
3.1. Stranka in odvetniška pisarna se dogovorita za ceno, ki je navedena v ponudbi/pogodbi. Če cena za storitve iz teh pogojev ni določena ali posebno dogovorjena se storitve odvetniške pisarne obračunajo po 60 € (DDV ni upoštevan) za vsake začete pol ure dela. Po isti urni postavki se obračunajo tudi storitve, ki niso izrecno določene v ponudbi/pogodbi in so povezane s ponudbo (npr. dodatne storitve, svetovanje, sestanki, ki jih ponudba izrecno ne zajema).
3.2. Odvetniška pisarna na povpraševanje oziroma pobudo stranke izda ponudbo/predračun za opravo želene storitve. Ponudba/predračun je veljavna do dneva valute, ki je naveden na ponudbi/predračunu. V primeru, da stranka ponudbe/predračuna ne potrdi oziroma poravna do dneva valute, predmetna ponudba/predračun ne velja več in za odvetniško pisarno ni več zavezujoča.
3.3. Odvetniška pisarna je strankam, ki zamujajo s plačilom, upravičena zaračunati zakonske zamudne obresti, kot tudi stroške izterjave skladno z Zakonom o preprečevanju zamud pri plačilih. Ti stroški niso vključeni v izvršilne stroške morebitnih sodnih postopkov.
3.4. Stranka s slabo plačilno disciplino, blokiranim računom ali neplačanimi preteklimi obveznostmi morajo vse storitve avansirati, razen, če ni izrecno dogovorjeno drugače. Stranka je dolžna sama obvestiti odvetniško pisarno o teh dejstvih, sicer je dolžna plačati pogodbeno kazen 500,00 € (brez DDV).
4. Pravice in dolžnosti pogodbenih strank
4.1. Stranka je dolžna prejete dokumente odvetniške pisarne ustrezno hraniti in jih na poziv Informacijskega pooblaščenca oziroma z njegove strani pooblaščene osebe dati na vpogled. Stranka je dolžna odvetniško pisarno obveščati o kakršnih koli težavah ali napakah, ki nastanejo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov pri stranki. V primeru inšpekcijskega nadzora pri stranki s strani Informacijskega pooblaščenca oziroma z njegove strani pooblaščene osebe, se lahko stranka obrne na odvetniško pisarno. Tako opravljene storitve bodo obračunane skladno z dogovorom, vendar ne manj kot 60 € (DDV ni upoštevan) za vsake začete pol ure dela za stranko.
4.2. Stranka je odgovorna za posredovanje celovitih in resničnih podatkov, ki so potrebni za izvedbo skladnosti poslovanja.
4.3. Dokumenti, ki jih stranka prejme v okviru opravljanja storitve, so avtorsko delo odvetniške pisarne in so predmet avtorske zaščite. Prepovedana je vsakršna zloraba, uporaba, kopiranje, reprodukcija, ali kakršnokoli druga uporaba/zloraba predmetnih splošnih pogojev za komercialne ali nekomercialne namene. Za kršitev avtorskih pravic odvetniška pisarna pravico uveljavljati vse pravice zaščite avtorskega dela pod civilno in kazensko odgovornostjo varovati.
4.4. Odvetniška pisarna je dolžna zagotoviti skladnost obdelave osebnih podatkov s trenutno veljavnimi predpisi na področju varstva osebnih podatkov.
5. Trajanje pogodbe
5.1. Pogodba je sklenjena za določeno storitev, ki je dogovorjena v pogodbi. Pogodba se lahko razširi na dodatne storitve izključno pisno, s sklenitvijo aneksa, potrdilom nove ponudbe ipd.
5.2. Ob prenehanju ali razvezi pogodbe s strani stranke, je slednja zavezana odvetniški pisarni povrniti ustrezen del opravljenih storitev po tarifi, ki velja pri odvetniški pisarni.
5.3. Pogodbeni stranki se dogovorita, da za druge storitve izven tega dogovora, velja dogovor o plačilu 75 € (DDV ni upoštevan) za vsake začete pol ure, če s posebnim dogovorom ali pogodbo, ni dogovorjeno drugače.
6. Odškodninska odgovornost
6.1. Odvetniška pisarna ne odgovarja za škodo, ki nastane kot posledica kazni Informacijskega pooblaščenca za neustrezno ravnanje z osebnimi podatki.
6.2. Stranka je seznanjena z določili GDPR, po kateri je dolžna v primeru varnostnega incidenta v roku 72 ur o tem dejstvu z uradnim obvestilom o kršitvi varstva osebnih podatkov obvestiti Informacijskega pooblaščenca. V kolikor to svojo obveznost opusti, je za kazen in posledično škodo v celoti odgovorna sama.
7. Končne določbe
7.1. Ti splošni pogoji veljajo od dneva njihovega sprejema dalje, do preklica ali spremembe. Vsaka sprememba splošnih pogojev je veljavna le, če je objavljena na spletni strani op-petek.si in stranki dostopna na enak način, kot ti splošni pogoji.
7.2. V primeru nasprotja med določbami pogodbe ter vsebino teh splošnih pogojev, veljajo določbe pogodbe.
7.3. Za stranko v vsakem primeru veljajo splošni pogoji, s katerimi je bila seznanjena v trenutku sklenitve pogodbe. V primeru, da se po sklenitvi pogodbe splošni pogoji spremenijo, v razmerju med odvetniško pisarno ter stranko, ki je sklenila pogodbo na podlagi prej veljavnih splošnih pogojev, veljajo splošni pogoji v spremenjeni vsebini od dneva, ko je odvetniška pisarna izvod spremenjenih splošnih pogojev izročila stranki. Ti spremenjeni splošni pogoji veljajo, če jim stranka ni oporekala v roku 8 dni od njihovega prejema.
7.4. Odvetniška pisarna in stranka se zavežeta vse morebitne spore, nastale na podlagi teh splošnih pogojev oziroma samega poslovnega razmerja med stranko in odvetniško pisarno reševati sporazumno. Kolikor to ne bo mogoče, za vse spore, nastale iz razmerja med odvetniško pisarno in stranko velja izključna uporaba prava Republike Slovenije, za pristojno pa družba in stranka določata stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
7.5. Stranka s sprejemom ponudbe/predračuna oziroma podpisom pogodbe vsakokrat posebej izjavlja, da je splošne pogoje prebrala in se z njimi strinja.
Odvetniška pisarna Petek, d.o.o.
Ljubljana, 1.4. 2018